Futuring
De samenleving wordt steeds complexer en verandert continue. Of het nu gaat om duurzame mobiliteit, klimaatverandering, digitalisering of om de energietransitie. De toekomst laat zich lastig voorspellen, maar het is wel mogelijk om met de kennis van nu in te spelen op de signalen en veranderingen uit de samenleving. Met de Futuring methode helpen we bedrijven en organisaties om relevante trends te identificeren en strategische keuzes te maken. In een interactief dialoog komen we vervolgens tot een gezamenlijk perspectief op de toekomst. Dit is het startpunt waarmee je jouw organisatie klaarstoomt voor de grote transities van de 21e eeuw.
De samenleving wordt steeds complexer en verandert continue. Of het nu gaat om duurzame mobiliteit, klimaatverandering, digitalisering of om de energietransitie. De toekomst laat zich lastig voorspellen, maar het is wel mogelijk om met de kennis van nu in te spelen op de signalen en veranderingen uit de samenleving.Met de Futuring methode helpen we bedrijven en organisaties om relevante trends te identificeren en strategische keuzes te maken. In een interactief dialoog komen we vervolgens tot een gezamenlijk perspectief op de toekomst. Dit is het startpunt waarmee je jouw organisatie klaarstoomt voor de grote transities van de 21e eeuw.
Lees meerOm te weten waar je als manager op moet sturen, is het belangrijk om eerst in beeld te brengen welke trends en ontwikkelingen gaande zijn. En welke impact deze trends kunnen hebben op de bedrijfsvoering of het beleid van jouw organisatie.
Lees meerHoe zie je de toekomst voor jouw bedrijf of organisatie? En welke onzekerheden liggen hieraan ten grondslag? In een interactief gesprek maken we samen een verhaallijn en identificeren we de toekomstige kantelpunten, zodat jij strategische besluiten kunt nemen.
Lees meerWeet je welke trends en ontwikkelingen er in jouw sector gaande zijn en wat de toekomstige kantelpunten zijn? Dan is het tijd om dit aan de hand van een roadmap om te zetten naar concrete actiepunten.
Lees meerOm te weten waar je als manager op moet sturen, is het belangrijk om eerst in beeld te brengen welke trends en ontwikkelingen gaande zijn. En welke impact deze trends kunnen hebben op de bedrijfsvoering of het beleid van jouw organisatie.
Lees meerHoe zie je de toekomst voor jouw bedrijf of organisatie? En welke onzekerheden liggen hieraan ten grondslag? In een interactief gesprek maken we samen een verhaallijn en identificeren we de toekomstige kantelpunten, zodat jij strategische besluiten kunt nemen.
Lees meerWeet je welke trends en ontwikkelingen er in jouw sector gaande zijn en wat de toekomstige kantelpunten zijn? Dan is het tijd om dit aan de hand van een roadmap om te zetten naar concrete actiepunten.
Lees meerInnovaties werkend krijgen
Duurzame energie voor iedereen
Meer halen uit het beheer en onderhoud van je assets