Artikel Kleurentest; snel en effectief veranderen

Elk verandertraject is uniek, gelet op de veranderopgave, de historie van de organisatie, de context van de organisatie etc. Het denken over veranderen in termen van kleuren komt voort uit de wens veranderingen in organisaties te kunnen beïnvloeden.

Toegevoegd door Maurits Jan Vink op 4 juli 2017

De kleurentheorie (ontwikkeld door prof dr. Léon de Caluwé en dr. Hans Vermaak) is handzaam bij het kiezen van de kansrijkste veranderaanpak voor een bepaald probleem in een zekere organisatie. En het maakt het gemakkelijker over veranderingen met elkaar te communiceren. Het helpt de eigen eenzijdigheid én die van gesprekspartners te onderkennen en typeren.

Wil je meer weten over je eigen veranderkleur?
Doe de Kleurentest

English version

The digital self test for change agents is also available in English. This self test is intended for managers and consultants who are (also) responsible for managing change. Specific knowledge of change is not necessary, but participants need to be familiar with managerial and organisational jargon.

START THE DIGITAL SELF TEST FOR CHANGE AGENTS

Neem contact op met één van onze mensen

Alle mensen

Neem contact op met één van onze mensen

Alle mensen

Blijf op de hoogte

Ontvang de nieuwsbrief.

Vragen?

Je kunt ons mailen of bellen 033 467 77 77

Impact op morgen.