Begrijp de trends en klantbehoeften in 4-6 weken die nu en in de toekomst bepalend zijn voor je strategie en businessmodel. Zo kun je je tijdig voorbereiden en ben je klaar voor de toekomst met een innovatieve aanpak.
Dit levert het op...
- Inzicht: omdat we de relevante trends, ontwikkelingen en klantbehoeften voor je inzichtelijk maken.
- Verhaal: omdat we met storytelling helpen om aan anderen overtuigend en inspirerend uit te kunnen leggen hoe je toekomst eruitziet.
- Kansen: omdat we laten zien welke kansen zich voordoen om je concurrentie voor te blijven.
- Draagvlak: omdat we samen met jouw organisatie de toekomst inzichtelijk maken en ontwerpen.
Zo werkt het...
Toekomstverkenningen waar we trots op zijn...
- Hoe kun je met duurzaamheid een goede boterham verdienen in de bouw en infra?
Samen met Bouwend Nederland vertalen we marktonderzoek naar 21 groene marktkansen die toegevoegde waarde creëren voor zowel bedrijf, natuur als maatschappij. - Hoe kunnen we ook in de toekomst zekerheid bieden bij nieuwbouw van woningen?
Samen met Woningborg onderzoeken we de trends en ontwikkelingen die van invloed zijn op de woningmarkt en bouwsector en kansen en bedreigingen als input voor een nieuwe strategie. - Hoe kunnen we ervoor zorgen dat meer geneeskundestudenten en basisartsen kiezen voor de Huisartsenopleiding?
Samen met de Huisartsopleiding onderzoeken we het keuzeproces en bijbehorende behoeften en frustraties voor de keus voor een specialisatie als input voor een nieuwe communicatiestrategie.