Als adviseur ontwerp ik nieuwe concepten, producten en diensten. Altijd vanuit het oogpunt van de klant. Of liever gezegd, de mens. Dat klinkt wellicht overdreven, maar je krijgt echt een andere oplossing als je naar mensen kijkt, in plaats van naar klanten. Ik gebruik graag het voorbeeld van de wegenwacht. Als je met pech langs de weg staat, en je bent op weg om je kinderen van school te halen, dan is het belangrijker dat je daar op tijd bent, dan dat je auto direct wordt gemaakt. Pas als je kijkt naar behoeftes en verlangens van mensen, kom je tot oplossingen die niet alleen in je hoofd kloppen, maar ook in je hart.
Projectmanagement, Innovatie, Innovatiescan, Innovatiestrategie.
Ik krijg energie van het inspireren van organisaties en overheden om echt vanuit de wensen en behoeftes van mensen te denken én te handelen. Veel organisaties roepen dat ze de klant centraal zetten, maar vaak zie ik dat interne processen en procedures toch leidend zijn. Ik vind het leuk om organisaties te verleiden echt in gesprek te gaan met hun klanten en zo tot hele andere oplossingen te komen. Het liefst stop ik niet bij het opleveren van een nieuw concept, maar help ik jouw organisatie ook op weg om het daadwerkelijk te implementeren. Niks zo frustrerend als een prachtig plan dat op de plank blijft liggen.
Als adviseur ontwerp ik nieuwe concepten, producten en diensten. Altijd vanuit het oogpunt van de klant. Of liever gezegd, de mens. Dat klinkt wellicht overdreven, maar je krijgt echt een andere oplossing als je naar mensen kijkt, in plaats van naar klanten. Ik gebruik graag het voorbeeld van de wegenwacht. Als je met pech langs de weg staat, en je bent op weg om je kinderen van school te halen, dan is het belangrijker dat je daar op tijd bent, dan dat je auto direct wordt gemaakt. Pas als je kijkt naar behoeftes en verlangens van mensen, kom je tot oplossingen die niet alleen in je hoofd kloppen, maar ook in je hart.
Projectmanagement, Innovatie, Innovatiescan, Innovatiestrategie.
Ik krijg energie van het inspireren van organisaties en overheden om echt vanuit de wensen en behoeftes van mensen te denken én te handelen. Veel organisaties roepen dat ze de klant centraal zetten, maar vaak zie ik dat interne processen en procedures toch leidend zijn. Ik vind het leuk om organisaties te verleiden echt in gesprek te gaan met hun klanten en zo tot hele andere oplossingen te komen. Het liefst stop ik niet bij het opleveren van een nieuw concept, maar help ik jouw organisatie ook op weg om het daadwerkelijk te implementeren. Niks zo frustrerend als een prachtig plan dat op de plank blijft liggen.