Veiligheid staat onverminderd hoog op de maatschappelijke agenda omdat dit thema ons allen aangaat, en soms direct raakt. Al van jongs af aan ben ik daarom gefascineerd door de impact van natuurlijke en moedwillige dreigingen. Ik richt mij daarom op het aanpakken van (multidisciplinaire) veiligheidsvraagstukken en op het organiseren van de vaak complexe samenwerking tussen veiligheidsorganisaties die daarvoor noodzakelijk is.
Veiligheid, Projectmanagement, Samenwerken, Evaluaties en onderzoek, Organisatieontwikkeling.
Meer specifiek werk ik aan opdrachten voor veiligheidsregio’s en andere publieke organisaties in het veiligheidsdomein, zoals ministeries, hulpdiensten en meldkamers. Door mijn uitgebreide ervaring met advisering op het gebied van nationale veiligheid, crisisbeheersing en risicoanalyse ken ik de uitdagingen waarmee deze organisaties te maken hebben, en weet ik hoe ik moet tot een effectieve (keten)aanpak om die uitdagingen te ondervangen.
Ik werk afwisselend als (strategisch) adviseur en onderzoeker. Mijn kracht zit dan ook in de combinatie van mijn inhoudelijke kennis van het primaire proces en mijn ervaring met de politiek-bestuurlijke besluitvorming bij mijn opdrachtgevers. Hierdoor weet ik niet alleen wat er speelt, maar ook wat er voor nodig is om tot gedragen oplossingen te komen. Daarbij bied ik mijn opdrachtgevers inzicht door overzicht: ik bied kennis vanuit relevante vraagstukken bij gelijksoortige organisaties, maar ook toepasbare inzichten uit andersoortige veiligheidsorganisaties. Ik breng rust en structuur en zorg daarmee voor tastbare oplossingen.
Voorbeelden van opdrachten waarmee ik opdrachtgevers vooruit help zijn het tot stand brengen van bestuurlijke afspraken, herziening van veiligheidsbeleid, evaluatie en verbetering van multidisciplinaire samenwerkingen, en het opzetten van proeftuinen.
Veiligheid staat onverminderd hoog op de maatschappelijke agenda omdat dit thema ons allen aangaat, en soms direct raakt. Al van jongs af aan ben ik daarom gefascineerd door de impact van natuurlijke en moedwillige dreigingen. Ik richt mij daarom op het aanpakken van (multidisciplinaire) veiligheidsvraagstukken en op het organiseren van de vaak complexe samenwerking tussen veiligheidsorganisaties die daarvoor noodzakelijk is.
Veiligheid, Projectmanagement, Samenwerken, Evaluaties en onderzoek, Organisatieontwikkeling.
Meer specifiek werk ik aan opdrachten voor veiligheidsregio’s en andere publieke organisaties in het veiligheidsdomein, zoals ministeries, hulpdiensten en meldkamers. Door mijn uitgebreide ervaring met advisering op het gebied van nationale veiligheid, crisisbeheersing en risicoanalyse ken ik de uitdagingen waarmee deze organisaties te maken hebben, en weet ik hoe ik moet tot een effectieve (keten)aanpak om die uitdagingen te ondervangen.
Ik werk afwisselend als (strategisch) adviseur en onderzoeker. Mijn kracht zit dan ook in de combinatie van mijn inhoudelijke kennis van het primaire proces en mijn ervaring met de politiek-bestuurlijke besluitvorming bij mijn opdrachtgevers. Hierdoor weet ik niet alleen wat er speelt, maar ook wat er voor nodig is om tot gedragen oplossingen te komen. Daarbij bied ik mijn opdrachtgevers inzicht door overzicht: ik bied kennis vanuit relevante vraagstukken bij gelijksoortige organisaties, maar ook toepasbare inzichten uit andersoortige veiligheidsorganisaties. Ik breng rust en structuur en zorg daarmee voor tastbare oplossingen.
Voorbeelden van opdrachten waarmee ik opdrachtgevers vooruit help zijn het tot stand brengen van bestuurlijke afspraken, herziening van veiligheidsbeleid, evaluatie en verbetering van multidisciplinaire samenwerkingen, en het opzetten van proeftuinen.