Werk aan innovatie door nieuwe business concepten en proposities te ontwikkelen. Met onze propositieontwikkeling werk je op een gestructureerde manier in 6-8 weken aan het ontdekken, ontwerpen en bewijzen van aantrekkelijke proposities. Met een duidelijke pitch en storyline per concept om je organisatie, product of dienst gelijk in de markt te zetten.
Dit levert het op...
- Kansrijke ideeën: omdat we trends, klant- en marktonderzoek vertalen naar nieuwe gebieden en concepten voor groei.
- Perspectief op groei: omdat we per kans laten zien wat de business case is, hoe het past bij je organisatie en hoe het business- en verdienmodel eruitziet.
- Draagvlak: omdat we pitches met storylines ontwerpen die de waarde ervan snel en goed communiceren aan anderen.
- Werkend resultaat: je product of de dienst is gevalideerd en wordt al door jouw doelgroep gebruikt.
Zo werkt het...
Propositieontwikkelingen waar we trots op zijn...
- Hoe verbeteren we de ervaring van consumenten bij de aankoop van een keuken?
Samen met BSH definiëren we de moments that matter vanuit klantbehoeften en ontwikkelen we nieuwe concepten om de ervaring van consumenten te verbeteren tijdens design sprints. - Hoe kunnen we ons marktaandeel vergroten en nieuwe bronnen van omzet creëren?
Samen met Vendor hebben wij inzichten uit een toekomstverkenning vertaald naar nieuwe business concepten en een betere positionering voor groei met de huidige producten en diensten. - Hoe kunnen we kansen voor groei creëren in onze bestaande of in nieuwe markten?
Samen met Actys Wonen hebben we inzichten uit onze toekomstverkenning vertaald naar nieuwe business concepten zoals beheer en onderhoud voor woningcorporaties. - Hoe creëren we een aantrekkelijke werkomgeving die ons helpt het juiste talent aan te trekken?
Samen met Booking.com vertalen we onderzoek naar de wensen, behoeften en drijfveren van medewerkers naar een dienstverleningsconcept voor het nieuwe hoofdkantoor. - Hoe kunnen we onze producten en ons merk herpositioneren voor groei en nieuwe business?
Samen met Sharp vertalen we inzichten uit klant- en marktonderzoek naar een onderscheidende positionering voor groei in de markt en wat dit betekent voor business development. - Hoe kunnen we samen met partners kansen voor groei creëren met reisinformatie?
Samen met NS hebben wij een toekomstverkenning gedaan voor reisinformatie en een groot aantal business concepten ontworpen die worden ontwikkeld met partners.