Ontwerp in 10-12 weken een duidelijke strategie voor groei en innovatie met een concreet portfolio van kansen om aan te werken. Hiermee kun je gericht op zoek naar innovaties om de markt mee te bestormen en als bedrijf verder te groeien.
Dit levert het op...
- Value gap: we weten hoe groot het gat is tussen je ambitie en waar je nu staat.
- Kansgebieden: we weten welke kansgebieden voor jouw organisatie relevant zijn om op in te zetten als je je value gap wilt overbruggen.
- Strategie: we hebben een strategie die klaar is voor de toekomst.
- Actie: je weet welke stappen je kunt nemen om de strategie tot uitvoering te brengen.
Zo werkt het...
Groeistrategieën waar we trots op zijn...
- Hoe identificeren en benutten we toekomstige groeikansen buiten onze business as usual?
Samen met BASF identificeren we nieuwe ideeën en business concepten voor groei, richten we een business unit op voor new ventures en een investeringfonds voor externe startups. - Hoe kunnen we inspelen op veranderingen in onze markt en nieuwe groei realiseren?
Samen met een bank stellen we een duidelijke groeiambitie op, vertalen we marktonderzoek naar nieuwe business concepten en richten we een incubator programma op dat ventures begeleidt. - Hoe kunnen we een customer experience practice opzetten binnen onze organisatie?
Samen met ABN AMRO vertalen we klantonderzoek naar een nieuw servicemodel, klantbeloften en ideale klantreizen als blauwdruk voor de verdere ontwikkeling van klantprocessen.