4 november 2021 Gedrag en samenwerken bij hybride werken: doe mee aan onze rondetafel

Door corona is in organisaties ruimte gekomen voor een nieuwe – ogenschijnlijke - efficiënte manier van werken: hybride werken. Dit is meer dan je kantoor anders inrichten en je ICT op orde hebben. Als de werkstructuur verandert, heeft dit ook impact op ons gedrag en onze rituelen. Dit is dé kans om goede afspraken te maken over de manier van (samen)werken, zodat je voorkomt dat iedereen zijn eigen kaders hanteert. Maar hoe maak je goede afspraken? In een ronde tafel gaan we hierover met verschillende organisaties in gesprek en gaan we in op de combinatie van harde en zachte aspecten van hybride werken. Wil je hierover meepraten of wil je hierover meer te weten komen? Meld je dan aan!

Toegevoegd door Lian Bongers op 11 oktober 2021

Inmiddels begeleiden wij diverse organisaties in dit proces. Tijdens het rondetafelgesprek delen we tips, ervaringen en zaken waar we tegenaan lopen met elkaar. We gaan in op vragen als: Hoe maak je goede afspraken? En waarover? Hoe zorg je voor voldoende draagvlak, commitment en verbinding? En hoe geef je leiding op (meer) afstand? Vanuit onze expertise zullen wij ook adviezen geven hoe dit op te pakken. We behandelen tijdens het gesprek diverse onderwerpen, waaronder de dilemma’s bij hybride werken, hoe te komen tot gedeelde gedragsregels, welke werkzaamheden lenen zich bij uitstek voor online werk en welke voor een live bijeenkomst, hoe op gewenst gedrag te sturen en hoe geef je goed leiderschap op afstand.

Blog-hybride

Meepraten?

Ben jij zoekende hoe je binnen jouw organisatie hybride werken goed kunt organiseren? Ben je benieuwd naar tips en ervaringen van anderen of wil je deze zelf delen tijdens dit rondetafelgesprek? Geef je dan op voor deze rondetafel door onderstaand formulier in te vullen. Je kunt ook met twee personen vanuit één organisatie deelnemen. We vragen jullie je dan allebei aan te melden.

Het rondetafelgesprek vindt plaats op donderdag 4 november van 16.00 – 18.00 uur op ons kantoor in Amersfoort. We sluiten deze middag af met een borrel.

Ja, ik meld mij aan

Neem contact op met

Alle mensen

Neem contact op met

Alle mensen

Blijf op de hoogte

Ontvang de nieuwsbrief.

Vragen?

Je kunt ons mailen of bellen 033 467 77 77

Impact op morgen.