TwynstraGudde_60jaa_wit
Werken bij

    Waar wij aan werken

    Met onze adviseurs, managers en opleiders dragen we bij aan duurzame, maatschappelijke veranderingen. Denk aan de energietransitie en de klimaatdoelen, de toekomst van de landbouw, goed onderwijs, passende zorg, oplossingen voor de krapte op de woningmarkt en hoe we het best van A naar B reizen. De uitdagingen zijn groot, maar onze kracht ligt in daadkracht. We laten transities werken.

    Wie we zijn

    Onze adviseurs en managers hebben uiteenlopende expertises en voelen zich verantwoordelijk voor de uitvoering. Duurzaamheid is een integraal onderdeel van onze werkwijze.

    ‘De Refugee Talent Hub brengt werkgevers en vluchtelingen dichter bij elkaar.’

    Jasper Oudshoorn, Adviseur Zorg

    Recente vacatures

    Executive search

    Junior adviseur contracteren en aanbesteden van samenwerking

    Als adviseur contracteren en aanbesteden werk je in projecten en programma’s aan bijvoorbeeld het in stand houden van onze infrastructuur, de waterveiligheid en aan ontwikkelingen om de energietransitie mogelijk te maken. Stuk voor stuk grote en complexe investeringsopgaven. Geen enkele...

    Solliciteer nu
    Aanbesteden en contracteren

    Jurist

    Wil je werken binnen een dynamisch team waarbij je zowel contact hebt met de publieke als de private sector? Wil je meebouwen aan de verdere uitbreiding van een snelgroeiend team met oog voor een goede werk-privé balans? En heb je affiniteit met bouwrecht, aanbestedingsrecht, ondernemingsrecht of...

    Solliciteer nu

    Nederlands ICT-Consultancy bureau Ontwerpplan voor huisvesting ICT-Consultancy bureau

    Voor een Nederlands ICT-Consultancy bureau heeft TwynstraGudde een Design Brief opgesteld. De opdrachtgever was op zoek naar een nieuw huisvesting- en serviceconcept. De grootste uitdaging voor de opdrachtgever is de strijd om toptalent dat gaande is op de IT-markt.

    Onze aanpak bestond uit twee stappen. Informatie verzamelen en het vertalen van de informatie naar de Design Brief.

    De eerste stap was het verzamelen van informatie. Om er achter te komen wat de belangen en drijfveren van de medewerkers en klanten zijn, hoe ze (samen)werken, wat ze doen en wanneer, wat de bedrijfscultuur is e.d. hebben wij zowel kwalitatieve als kwantitatief onderzoek uitgevoerd. Het kwantitatieve onderzoek bestond uit het afnemen van een enquête in samenwerking met Work en People Analytics. Voor de kwalitatieve analyse hebben wij aan de hand van de Customer Experience methode met een interview gehouden 20 stakeholders.

    De tweede stap was het vertalen van de informatie naar een handreiking voor de architect (Design Brief) met randvoorwaarden, wensen en eisen. Tijdens deze stap zijn de uitkomsten van de interviews en de enquête zijn geanalyseerd en in overleg met management en directie vertaald naar vier thema’s. Vervolgens zijn de thema’s in verschillende workshops met de medewerkers uitgewerkt tot concrete suggesties om te komen tot een nieuw concept. Eén van de thema’s is Gezondheid/Wellbeing. Gezondheid van medewerkers bleek een belangrijk aandachtspunt te zijn waar volgens medewerkers te weinig aandacht aan werd besteed in het huidige kantoor. Samen met de gebruikers zijn ideeën bedacht waarmee met minimale aanpassingen een maximale impact teweeg wordt gebracht.

    Neem contact op met

    Alle mensen

    Neem contact op met

    Alle mensen