MT/Sprout doet jaarlijks onderzoek naar de beste zakelijke dienstverleners van Nederland (MT1000). Dit jaar heeft TwynstraGudde de beste Net Promotor Score (NPS) gehaald in de categorie Strategie-advies. De NPS is een belangrijke indicator om je klantervaring te meten.
Toegevoegd door Esther van Koot op 10 december 2021
In het onderzoek zijn 4.095 beslissers in het bedrijfsleven en de publieke sector gevraagd om hun dienstverleners, waarmee ze de afgelopen drie jaar hebben samengewerkt, een NPS-score te geven en te beoordelen op klantgerichtheid, productleiderschap en excellente uitvoering.
Micky Adriaansens, directeur TwynstraGudde: ‘TwynstraGudde helpt (semi)publieke en private partijen van a naar b te komen met een passende, creatieve en werkbare oplossing. Ieder advies dat wij geven is uniek, geen opdracht is hetzelfde. Maar we hebben altijd één gezamenlijk doel: bijdragen aan een samenleving waarin mensen en organisaties zich duurzaam ontwikkelen. We zijn dan ook erg blij en trots met deze NPS score. Het is een bevestiging dat onze klanten tevreden zijn en waarderen wat we doen’.
Lees ook het interview met Micky Adriaansens en Frank van Es dat gepubliceerd is in MT/Sprout.
In de categorie Strategie-advies staan we overall ook op een mooie 2e plek. Ook hebben we mooie scores behaald in de volgende categorieën: