Oprichter van Humanex (opgericht in 2017), onderdeel van TwynstraGudde. Ik geef leiding aan de customer experience practice binnen TwynstraGudde en Humanex en werk op dit gebied samen met onze internationale collega's in het Cordence Worldwide partnership. Verder werk ik aan diverse innovatie-opdrachten waarbij ik organisaties begeleid bij het creëren van nieuwe ideeën en concepten en het zoeken naar mogelijkheden voor groei.
Innovatief denken én handelen.
Vanuit Humanex geloven we in de principes van mensgericht ontwerpen. Het ontwikkelen en realiseren van ervaringen, concepten en nieuwe business- en verdienmodellen begint bij het verkrijgen van inzicht in de wensen, behoeften en emoties van klanten en eindgebruikers. Humanex helpt organisaties met vraagstukken op het gebied van digitalisering, nieuwe technologie en customer experience.
Samen met mijn opdrachtgevers heb ik gewerkt aan de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten, het ontwerpen van excellente klantervaringen, het zoeken naar de moments that matter voor klanten en eindgebruikers en het opnieuw uitvinden van bestaande businessmodellen. Mijn ervaring heb ik opgedaan in nationale en internationale opdrachten, in zowel het bedrijfsleven als het (semi) publieke domein.
Vanuit mijn achtergrond als socioloog ben ik sterk geïnteresseerd in de onderlinge sociale relaties en het gedrag van mensen.
Oprichter van Humanex (opgericht in 2017), onderdeel van TwynstraGudde. Ik geef leiding aan de customer experience practice binnen TwynstraGudde en Humanex en werk op dit gebied samen met onze internationale collega's in het Cordence Worldwide partnership. Verder werk ik aan diverse innovatie-opdrachten waarbij ik organisaties begeleid bij het creëren van nieuwe ideeën en concepten en het zoeken naar mogelijkheden voor groei.
Vanuit Humanex geloven we in de principes van mensgericht ontwerpen. Het ontwikkelen en realiseren van ervaringen, concepten en nieuwe business- en verdienmodellen begint bij het verkrijgen van inzicht in de wensen, behoeften en emoties van klanten en eindgebruikers. Humanex helpt organisaties met vraagstukken op het gebied van digitalisering, nieuwe technologie en customer experience.
Samen met mijn opdrachtgevers heb ik gewerkt aan de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten, het ontwerpen van excellente klantervaringen, het zoeken naar de moments that matter voor klanten en eindgebruikers en het opnieuw uitvinden van bestaande businessmodellen. Mijn ervaring heb ik opgedaan in nationale en internationale opdrachten, in zowel het bedrijfsleven als het (semi) publieke domein.
Vanuit mijn achtergrond als socioloog ben ik sterk geïnteresseerd in de onderlinge sociale relaties en het gedrag van mensen.