Tom Gouman | Twynstra Gudde - Organisatieadviesbureau

Tom Gouman

Customer Experience Lead

Founder van Humanex, onderdeel van Twynstra Gudde. Ik geef leiding aan de Customer Experience practice binnen Twynstra Gudde en Humanex en werk op dit gebied samen met onze internationale collega's in het Cordence Worldwide netwerk. Verder werk ik aan diverse innovatie opdrachten waarbij ik organisaties begeleid bij het creëren van nieuwe ideeën en concepten en het zoeken naar mogelijkheden voor groei.

About me

Vanuit Humanex geloven we in de principes van 'mensgericht' ontwerpen. Het ontwikkelen en realiseren van ervaringen, concepten en nieuwe business- en verdienmodellen begint bij het verkrijgen van inzicht in de wensen, behoeften en emoties van klanten en eindgebruikers. Humanex helpt organisaties met vraagstukken op het gebied van digitalisering, nieuwe technologie en customer experience.

Samen met mijn opdrachtgevers heb ik gewerkt aan de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten, het ontwerpen van excellente klantervaringen, het zoeken naar de 'moments that matter' voor klanten en eindgebruikers en het opnieuw uitvinden van bestaande businessmodellen. Mijn ervaring heb ik opgedaan in nationale en internationale opdrachten, in zowel het bedrijfsleven als het (semi) publieke domein.

Vanuit mijn achtergrond als socioloog ben ik sterk geïnteresseerd in de onderlinge sociale relaties en het gedrag van mensen.

The man who has no imagination has no wings – Muhammad Ali

Markten & Sectoren

Farma, Industrie, Huisvesting en vastgoed

Opleidingen

Leernetwerk Woningcorporaties voor managers en leidinggevenden met een klantgerichte functie

Eerste bijeenkomst donderdag 7 maart 2019 (15.00-18.00 uur)

Op 26 november jl. zijn de AEDES benchmarkscores bekendgemaakt. Voor het eerst in jaren is het huurdersoordeel niet verder gestegen. Alhoewel de scores van individuele woningcorporaties voldoende haakjes geven om te verbeteren (bijvoorbeeld door het verbeteren van reparatieverzoeken), is mogelijk een grotere winst te behalen door de totale customer experience van huurders onder de loep te nemen.

Woningcorporaties Bekijk opleiding Bekijk alle opleidingen

Leernetwerk Woningcorporaties voor bestuurders en directieleden

Eerste bijeenkomst op ma. 11 maart 2019 (15.00-18.00 uur)

Op 26 november jl. zijn de Aedes benchmarkscores bekendgemaakt. Voor het eerst in jaren is het huurdersoordeel niet verder gestegen. Alhoewel de scores van individuele woningcorporaties voldoende haakjes geven om te verbeteren (bijvoorbeeld door het verbeteren van reparatieverzoeken), is mogelijk een grotere winst te behalen door de totale customer experience van huurders onder de loep te nemen.

Woningcorporaties Bekijk opleiding Bekijk alle opleidingen

Blogs

  • De vier principes van Customer Experience

    15 december 2016 Lees verder