Facility management Meer inzicht in wat je gebruikers willen

Om te weten welke facilitaire diensten je wel (en welke je niet) wilt inzetten, heb je diep inzicht nodig in de wensen, behoeften en drijfveren van de gebruikers.

Iedereen in de markt is het er over eens: gebruikers stellen steeds hogere eisen aan hun werkomgeving. Bovendien werkt Facility management steeds meer samen met andere ondersteunende diensten, zoals HR en ICT. Dit vraagt om een integrale analyse van de Employee Journey, waarbij je je richt op de ervaring die je de gebruikers biedt. Onderzoek naar die ervaring gaat verder dan naar de functionele behoeften (als het water uit de kraan). Het gaat ook over emotionele aspecten zoals het ontwerp van de werkomgeving en het welbevinden van medewerkers.

Samen met Humanex, een onderdeel van TwynstraGudde, helpen wij je deze ervaring te ontwikkelen. Daarbij maken we - waar mogelijk en relevant - slim gebruik van data en nieuwe technologie. Humanex is gespecialiseerd in Human Experience Design: hierbij staat de beleving van mensen centraal. De Employee Experience geeft je houvast bij het ontwikkelen van een passend facilitair dienstverleningsconcept. Wat gebeurt er in de interactie tussen een medewerker en de organisatie? Hoe creëer je betrokken en geïnspireerde medewerkers? En hoe ontwerp je een werkomgeving waar medewerkers optimaal tot hun recht komen? Op basis van het Employee Experience onderzoek weet je wat de facilitaire dienstverlening onderscheidend maakt.

Een breed onderbouwd concept geeft visie en richting

We kijken niet alleen naar de wensen en behoeften van gebruikers, maar ook naar de bredere context. De missie, visie en strategie van je organisatie en de laatste trends en ontwikkelingen vormen - naast het Employee Experience onderzoek - de basis van het dienstverleningsconcept. In het concept staat wat je voor je gebruikers kunt betekenen en hoe je onderscheid maakt tussen de verschillende doelgroepen. Het dienstverleningsconcept geeft richting bij al je beslissingen. Oók als het over je producten en diensten gaat. Dus of je nu keuzes maakt voor hospitality, catering, servicedesk, de werkplek, je krijgt een aanpak die altijd precies past bij jouw organisatie.

 

Cases

Cases

Neem contact op met één van onze mensen

Alle mensen

Neem contact op met één van onze mensen

Alle mensen

Blijf op de hoogte

Ontvang de nieuwsbrief.

Vragen?

Je kunt ons mailen of bellen 033 467 77 77

Impact op morgen.