Partner

Martijn Jansen

Sinds 2011 help ik binnen de zakelijke en financiële dienstverlening medewerkers op elk niveau in de organisatie beter te presteren. Deze markt ligt namelijk vaak onder vuur, omdat soms regels belangrijker lijken te zijn dan de menselijke maat.

Maakt impact met

Veranderen, Facility management, Programmamanagement.

'Organisaties gaan beter presteren als mensen beter kunnen presteren'

Terwijl er tegelijkertijd zoveel mensen bij die dienstverleners werken die het goed willen doen. Die klanten willen helpen en van betekenis willen zijn. Ik help hen door onder andere te zorgen voor betere processen of een passende structuur. En door de mensen zelf te laten ontwikkelen in kennis, houding en vaardigheden.

Mijn focus ligt steeds op het grensvlak van de dienstverlener en haar klanten. Belangrijk vind ik dat de klanten van mijn klanten de effecten van mijn werk merken. Ik combineer mijn kennis van bedrijfsvoering, marketing en organisatieontwikkeling. Dat doe ik door steeds te onderzoeken wat er speelt, vragen te stellen en proactief mee te denken.

Ik ben er trots op als ik mensen zie ontwikkelen, als ik beweging ervaar en concrete resultaten zie. Dat kan in grootschalige projecten, maar ook in het klein bij een-op-een coachingsgesprekken of intervisiebegeleiding.

Partner

Martijn Jansen

Martijn Jansen

Sinds 2011 help ik binnen de zakelijke en financiële dienstverlening medewerkers op elk niveau in de organisatie beter te presteren. Deze markt ligt namelijk vaak onder vuur, omdat soms regels belangrijker lijken te zijn dan de menselijke maat.

Maakt impact met

Veranderen, Facility management, Programmamanagement.

'Organisaties gaan beter presteren als mensen beter kunnen presteren'

Terwijl er tegelijkertijd zoveel mensen bij die dienstverleners werken die het goed willen doen. Die klanten willen helpen en van betekenis willen zijn. Ik help hen door onder andere te zorgen voor betere processen of een passende structuur. En door de mensen zelf te laten ontwikkelen in kennis, houding en vaardigheden.

Mijn focus ligt steeds op het grensvlak van de dienstverlener en haar klanten. Belangrijk vind ik dat de klanten van mijn klanten de effecten van mijn werk merken. Ik combineer mijn kennis van bedrijfsvoering, marketing en organisatieontwikkeling. Dat doe ik door steeds te onderzoeken wat er speelt, vragen te stellen en proactief mee te denken.

Ik ben er trots op als ik mensen zie ontwikkelen, als ik beweging ervaar en concrete resultaten zie. Dat kan in grootschalige projecten, maar ook in het klein bij een-op-een coachingsgesprekken of intervisiebegeleiding.

Blijf op de hoogte

Ontvang de nieuwsbrief.

Vragen?

Je kunt ons mailen of bellen 033 467 77 77

Impact op morgen.