Financiële dienstverlening

De kwaliteit en de organisatie van de financiële dienstverlening liggen sterk onder een vergrootglas. Wij geloven dat mensen hét verschil maken bij het bieden van excellente dienstverlening. Maar ook dat zij de mogelijkheid moeten krijgen om dat verschil te maken. Wij helpen hierbij door een impuls te geven aan teams en managers. Waarna het primair proces weer vloeiend verloopt voor de klant van onze klant.

Klantbelang vooropstellen

Uw klanten kijken tegenwoordig scherper of u wel doet wat u belooft. Ze vragen om transparantie en duidelijke producten van hun banken en verzekeraars. Wij helpen u om managers en medewerkers in staat te stellen die goede diensten te leveren. Zodat u succesvol bent in de ogen van de klanten.

Lees verder

Eigenaarschap van medewerkers activeren

‘De medewerkers maken het verschil’ staat in menig strategie. Maar hoe activeert u uw medewerker na jarenlang sturen op het volgen van protocollen en werken in dichtgetimmerde processen? Wij helpen u met ontwikkelprogramma’s die de medewerker effectiever maken voor uw klant.

Lees verder

Samenwerking verbeteren in mijn team

De organisatie vraagt excellente prestaties. Door alles wat er in je team gebeurt, lijk je geen tijd te hebben voor een verbeterslag. Terwijl dat juist nodig is. Wij helpen via Teamsprint: groot effect, kleine extra tijdsinvestering.

Lees verder

Middenmanager als sleutelfiguur voor succesvolle verandering

Organisaties vragen veel van middenmanagers, dit levert werkdruk op. Dat maakt je minder effectief. Terwijl je als middenmanager juist een belangrijke rol hebt in de veranderende organisatie. Wij helpen middenmanagers om effectiever te zijn in organisaties waar de enige constante ‘verandering’ is.

Lees verder

Procesveranderingen écht werkend krijgen met de mensen

Integraal kijken naar klant, medewerker en de organisatie zelf is cruciaal. Maar vertalen in te complexe programma’s is niet (langer) de oplossing. Mensen maken hét verschil in de dienstverlening. Daarom: veranderen met de menselijke maat. 

Lees verder

Management Development organiseren dicht bij het werk

Het middenmanagement speelt een cruciale rol in veranderingen in de organisatie. Goed talentmanagement is noodzakelijk. Wij helpen met ontwikkelprogramma’s waarin we het leren dicht op het werk organiseren. 

Lees verder

Cases

Ontwikkelprogramma voor managers KPN

KPN heeft de opgave om de kwaliteit van haar dienstverlening continu te verbeteren. Het hogere middenkader heeft een cruciale rol in de realisatie van die opgave. Daarom had KPN behoefte aan een ontwikkelprogramma voor deze doelgroep. Twynstra Gudde heeft dit programma ontwikkeld en begeleid.

Lees de case

Wizard

Martijn Jansen

Senior partner

Neem contact op

Vind de expert in uw markt