Partner

Marc van Leeuwen

Onze maatschappij maakt op vele vlakken een transitie door. Onderwijs heeft voor nieuwe generaties leiders daarin een belangrijke gidsrol en dat vraagt van docenten, leidinggevenden en bestuurders dat ze zelf ruimte maken om buiten de gebaande paden te gaan.

 

 

Maakt impact met

Organisatieontwikkeling, Onderwijsvernieuwing, Veranderen.

Als partner heb ik al meer dan 10 jaar ervaring opgedaan met complexe veranderkundige vragen in het onderwijs. Steeds meer ontdek ik het belang van leiderschap in het ontwikkelen van strategie en het organiseren van onderwijs. Strategie en organisatie beginnen daarom voor mij bij de ambities van leidinggevenden in het onderwijs en het vermogen om collega’s daarin te inspireren. Ik begeleid bestuurders en leidinggevenden bij het ontdekken van die gezamenlijke ambitie. Ik daag leidinggevenden uit om hun eigen verhaal te vertellen, maak ruimte voor het goede gesprek en breng daarin nieuwe manieren van kijken. Alles om ingesleten overtuigingen en patronen te doorbreken en ruimte te maken voor professionals om de transitie in het dagelijkse werk waar te maken.

Mijn opdrachtgevers zijn veelal bestuurders in alle sectoren van het onderwijs. Ze weten dat meer van hetzelfde niet meer voldoende is en zoeken naar een doorbraak. Vragen die ik krijg gaan over het adviseren of begeleiden van de ontwikkeling van een nieuwe strategie, het vormgeven van een nieuw besturings- of organisatiemodel, de fusie of ontvlechting van instellingen. En altijd zoek ik daarin de verbinding met het leiderschap in de organisatie.

Partner

Marc van Leeuwen

Marc van Leeuwen

Onze maatschappij maakt op vele vlakken een transitie door. Onderwijs heeft voor nieuwe generaties leiders daarin een belangrijke gidsrol en dat vraagt van docenten, leidinggevenden en bestuurders dat ze zelf ruimte maken om buiten de gebaande paden te gaan.

 

 

Maakt impact met

Organisatieontwikkeling, Onderwijsvernieuwing, Veranderen.

Als partner heb ik al meer dan 10 jaar ervaring opgedaan met complexe veranderkundige vragen in het onderwijs. Steeds meer ontdek ik het belang van leiderschap in het ontwikkelen van strategie en het organiseren van onderwijs. Strategie en organisatie beginnen daarom voor mij bij de ambities van leidinggevenden in het onderwijs en het vermogen om collega’s daarin te inspireren. Ik begeleid bestuurders en leidinggevenden bij het ontdekken van die gezamenlijke ambitie. Ik daag leidinggevenden uit om hun eigen verhaal te vertellen, maak ruimte voor het goede gesprek en breng daarin nieuwe manieren van kijken. Alles om ingesleten overtuigingen en patronen te doorbreken en ruimte te maken voor professionals om de transitie in het dagelijkse werk waar te maken.

Mijn opdrachtgevers zijn veelal bestuurders in alle sectoren van het onderwijs. Ze weten dat meer van hetzelfde niet meer voldoende is en zoeken naar een doorbraak. Vragen die ik krijg gaan over het adviseren of begeleiden van de ontwikkeling van een nieuwe strategie, het vormgeven van een nieuw besturings- of organisatiemodel, de fusie of ontvlechting van instellingen. En altijd zoek ik daarin de verbinding met het leiderschap in de organisatie.

Blijf op de hoogte

Ontvang de nieuwsbrief.

Vragen?

Je kunt ons mailen of bellen 033 467 77 77

Impact op morgen.