We geven je inzicht in de waarden en drijfveren van jouw medewerkers. We kijken naar werkplezier en intrinsieke motivatie. Wat beweegt jouw mensen? Hoe vertaal je dat in een concept voor de werkomgeving van jouw organisatie?
Waarom zijn mensen niet of juist wel tevreden met de manier waarop ze momenteel werken? We onderzoeken wensen, belangen en mogelijkheden. Daarvoor gebruiken we enquêtes, interviews en diverse creatieve werkvormen. We vragen niet simpelweg naar ieders gedroomde werkplek, maar kijken dieper en proberen erachter te komen wat zich in de hoofden van mensen afspeelt. Dat geeft inzicht in de behoeftes en drijfveren van je mensen.
Dat inzicht vertalen we vervolgens naar eisen aan huisvesting en werkplekken. We laten zien welke faciliteiten, voorzieningen en diensten nodig en gewenst zijn. We lossen knelpunten op en creëren een werkomgeving die medewerkers inspireert. Tegelijk brengen we maatschappelijke, technologische en economische trends in kaart die voor jouw organisatie relevant zijn. Hierdoor kun je een concept neerzetten waarmee je tien tot vijftien jaar vooruit kunt.
Het resultaat is een huisvestings- en werkplekconcept met concrete handvatten waar je echt iets aan hebt. Hiermee kun je met bestuur, management en medewerkers van gedachten wisselen over de toekomstige huisvesting. De meerwaarde van onze aanpak is dat alles uitgaat van draagvlak. Het concept is gestoeld op wat jouw medewerkers beweegt.
Na corona werkt Nederland anders dan voor corona. Facilitair managers verleggen hun koers en stemmen de inkoop van facilitaire diensten af op een nieuwe werkelijkheid. Kantoren zien er straks anders uit dan voor de pandemie en thuiswerken is een blijvertje. Dat blijkt uit het jaarlijkse Facility & Workplace Marktonderzoek 2021
Download het onderzoek