Adviseur Huisvesting, vastgoed en facility management

Bote Scholtens

De kwaliteit van de werkomgeving wordt steeds belangrijker. We brengen er veel tijd door, het moet functioneel goed werken en we willen ons er vooral op ons gemak voelen. In mijn opdrachten is daarom de wens van de eindgebruiker altijd het vertrekpunt. Geïnspireerd op Steve Jobs, die zei ‘Start with the customer experience, and then think backward’.

Maakt impact met

Strategie en beleid, Projectmanagement, Vastgoed as a service, Facility management.

Ik help organisaties bij het professionaliseren van de facility & workplace dienstverlening. Ik help facilitaire organisaties met regievoering, afwegingen op het gebied van sourcing, facilitaire strategievorming en conceptontwikkeling. Hierbij stel ik altijd de eindgebruiker centraal. Wat zijn zijn wensen, behoeften en drijfveren? En hoe kan de facilitaire dienstverlening daarop aansluiten en voor hem van waarde zijn? Hiervoor doe ik Employee Experience onderzoek, op basis waarvan ik opdrachtgevers help om een facilitair dienstverleningsconcept te ontwikkelen.

In mijn opdrachten heb ik aandacht voor het process. Doet iedereen nog mee en hoe kan iemand op zijn/haar manier een bijdrage leveren? Soms vraagt een proces wat meer tijd, maar uiteindelijk is het draagvlak voor nieuwe strategieën essentieel voor een succesvolle realisatie.

Naast mijn opdrachten draag ik bij aan de ontwikkeling van het vakgebied. Ik onderzoek, publiceer en presenteer regelmatig en ik draag bij aan het tweejaarlijkse Facility & Workplace Marktonderzoek van Twynstra Gudde en FMN.

Adviseur Huisvesting, vastgoed en facility management

Bote Scholtens

Bote Scholtens

De kwaliteit van de werkomgeving wordt steeds belangrijker. We brengen er veel tijd door, het moet functioneel goed werken en we willen ons er vooral op ons gemak voelen. In mijn opdrachten is daarom de wens van de eindgebruiker altijd het vertrekpunt. Geïnspireerd op Steve Jobs, die zei ‘Start with the customer experience, and then think backward’.

Maakt impact met

Strategie en beleid, Projectmanagement, Vastgoed as a service, Facility management.

Ik help organisaties bij het professionaliseren van de facility & workplace dienstverlening. Ik help facilitaire organisaties met regievoering, afwegingen op het gebied van sourcing, facilitaire strategievorming en conceptontwikkeling. Hierbij stel ik altijd de eindgebruiker centraal. Wat zijn zijn wensen, behoeften en drijfveren? En hoe kan de facilitaire dienstverlening daarop aansluiten en voor hem van waarde zijn? Hiervoor doe ik Employee Experience onderzoek, op basis waarvan ik opdrachtgevers help om een facilitair dienstverleningsconcept te ontwikkelen.

In mijn opdrachten heb ik aandacht voor het process. Doet iedereen nog mee en hoe kan iemand op zijn/haar manier een bijdrage leveren? Soms vraagt een proces wat meer tijd, maar uiteindelijk is het draagvlak voor nieuwe strategieën essentieel voor een succesvolle realisatie.

Naast mijn opdrachten draag ik bij aan de ontwikkeling van het vakgebied. Ik onderzoek, publiceer en presenteer regelmatig en ik draag bij aan het tweejaarlijkse Facility & Workplace Marktonderzoek van Twynstra Gudde en FMN.

Blijf op de hoogte

Ontvang de nieuwsbrief.

Vragen?

Je kunt ons mailen of bellen 033 467 77 77

Impact op morgen.